„Sukces w biznesie wymaga nie tylko kreatywności i innowacyjności, ale także organizacji i zarządzania czasem.”
Pozbądź się chaosu w firmie,
odzyskaj spokój i czas na to, co dla Ciebie ważne!
Stwórz własną mapę organizacji biznesu, która pomoże Ci zobaczyć wszystko z lotu ptaka. To punkt wyjścia do:
➔ lepszych decyzji,
➔ kontroli,
➔ oszczędności czasu i pieniędzy.
czwartek
godzina
Słyszałeś o mapach myśli, ale nie jesteś pewny, czy to dobre narzędzie dla Twojego biznesu?
Chcesz zacząć korzystać z wizualnych narzędzi, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać?
A może znasz już narzędzia wizualne, tylko ich nie wykorzystujesz w biznesie?
Podczas tego spotkania dowiesz się, jak stworzyć krok po kroku (coś) , który (korzyść).
Oraz jak najskuteczniej wykorzystać to narzędzie w swoim biznesie. Bo biznes ma zarabiać, a nie pochłaniać Twój czas.
Narysujemy mapę Twojego biznesu, która będzie nawigacją do dalszej pracy. Przyjrzymy się co masz, czego potrzebujesz a czego może już nie?
Stworzymy biznesowy HUB — uporządkujemy strukturę plików i folderów, oraz stworzymy wirtualny folder dla Twojego biznesu dostępny z każdego urządzenia.
Przede wszystkim ogarniemy Twoją skrzynkę mailową (pokażę Ci sztuczki na Gmailu, których nie znasz :)) Następnie zajmiemy się pracą z klientami - zarządzaniem komunikacją, projektami i plikami w firmie. A na koniec stworzymy twój system treści (content marketingu)
Stworzymy szablony i zautomatyzujemy, co się da, żeby wszystkie trybiki połączyły się w jedną świetnie działającą maszynę.
Prosty proces, przez który Cię przeprowadzę. Nie musisz być "techniczna", żeby to wszystwo ogarnać
Dzięki temu będziesz umiał się odnaleźć
w interface aplikacji
Coś super dla osób
będących na żywo
Ciągle czegoś szukasz, masz totalny bajzel na pulpicie a twój folder "Pobrane" zaraz pęknie w szwach?
Gdzie ten link? Zaraz spotkanie z klientem!
Czy ja już tego nie wysyłałam? Która to była wersja tego pliku?
Gdzie ten link? Czy to było w mailu, czy messengerze? a może zajrzę jeszcze do WhatsApp? Dlaczego to tak długo się ładuje?
Znowu mam pełny kalendarz i będę siedzieć wieczorem.
On chyba mi to już wysyłał?
Teraz to nie jest dobry moment żeby to ogarnąć, bo ja mam XYZ pilnych zadań do zrobienia!
„Sukces w biznesie wymaga nie tylko kreatywności i innowacyjności, ale także organizacji i zarządzania czasem.”
Masz prosty system dopasowany pod swoje potrzeby
już nie szukasz plików, linków, folderów, haseł, maili...
Skupiasz się nad tym, co ważne - cały system Cię wspiera zamiast Ci przeszkadzać
co chcesz - dodatkowych klientów, czytanie książek, wypad na/za miasto, rozmowy i czas z bliskimi....
Oto co dla ciebie przygotowałam
Narysujemy mapę Twojego biznesu, która będzie nawigacją do dalszej pracy. Przyjrzymy się co masz, czego potrzebujesz a czego może już nie?
Stworzymy biznesowy HUB — uporządkujemy strukturę plików i folderów, oraz stworzymy wirtualny folder dla Twojego biznesu dostępny z każdego urządzenia.
Przede wszystkim ogarniemy Twoją skrzynkę mailową (pokażę Ci sztuczki na Gmailu, których nie znasz :)) Następnie zajmiemy się pracą z klientami - zarządzaniem komunikacją, projektami i plikami w firmie. A na koniec stworzymy twój system treści (content marketingu)
Stworzymy szablony i zautomatyzujemy, co się da, żeby wszystkie trybiki połączyły się w jedną świetnie działającą maszynę.
Prosty proces, przez który Cię przeprowadzę. Nie musisz być "techniczna", żeby to wszystwo ogarnać
Dzięki temu będziesz umiał się odnaleźć
w interface aplikacji
Coś super dla osób
będących na żywo
You have successfully joined our subscriber list.
Nazywam się Anna Wolska-de Keijzer i od ponad 20 lat eksperymentuję z produktywnością, efektywnością i „wydzieraniem” chwil dla siebie w tygodniowym szaleństwie.
Potrzebowałam świetniej organizacji, aby studiować dwa kierunki i pracować. Później — jako mama 3 dzieci i „weekendowym” tatusiem ogarniałam naszą domową rzeczywistość wraz z dwoma biznesami na głowie. Od 9 lat temu łączyłam „zwykłą” pracę z działalnością online. A dopiero od 3 lat mam luźne weekendy i „życie po pracy”.
Między innymi dlatego, że nauczyłam się skupiać na tym, co jest do zrobienia i potem mieć luz.
Nie potrzebujesz 20 czy nawet 3 lat, żeby dojść do tego miejsca. W kursie podzielę się z Tobą moimi metodami na eliminowanie rozproszeń i budowanie systemów i mądrego zarządzania czasem w biznesie. Pomogę uniknąć moich błędów.
A dzięki temu odzyskasz naprawdę sporo czasu i spokojną głowę.
SZYBKI START
czyli 8 niezbędnych elementów,
o które musisz zadbać,
żeby rysowanie na tablecie przynosiło więcej radości,
satysfakcji a przede wszytkim
żeby rysować SZYBCIEJ!
Zostaw swoje imię i adres mejlowy,
a dostaniesz link do webinaru i przypominajkę 🙂
a teraz wskocz do swojej skrzynki i potwierdź zapis 🙂
Krok po kroku przeprowadzę Cię przez wszystkie niezbędne elementy, dzieki którym zaczniesz skupiać się na koncepcji i projekcie a nie narzędziu
Dla osób będących na żywo.
Jeżeli będziesz na żywo, masz możliwość zadać swoje pytanie na które odpowiem.
ZAPEWNIAM CIĘ ŻE JA TEŻ! ALE…
Po 3 latach codziennej pracy na tablecie,
Wypracowałam idealny system do pracy w różnych aplikacjach, zarówno dla siebie jako rysowanie hobbystyczne, jak i w zleceniach klientów.
i nie popełniaj moich błędów
Na cyfrowym rysowaniu można powiedzieć, że zjadłam zęby 🙂 jako RysAnka i Go Visual Concept pomagam biznesom ponad 3 lata tworzyć wizualny content, spójny z wartościami i charakterem tworzonej przez nich marki.
Jestem specjalistą w cyfrowym graphic recordingu i sketchnotingu. Jestem wizualnym wsparciem dla biznesu. Codziennie pomagam markom tworzyć spójny i jasny przekaz oraz skuteczne strategie wizualne – poprzez notatki wizualne, grafiki i ilustracje.
Ukończyłam również szkołę trenerów biznesu i jestem dyplomowanym grafikiem-praktykiem, świetnie wykorzystałam to doświadczenie do stworzenia kursu – przemycając informacje o przygotowaniu plików we współpracy z drukarniami i zecerami. Dostajesz wiedzę od praktyka, sam konkret – bez lania wody.
Prywatnie – Polka z niderlandzkim mężem i trójką dzieci mieszkająca obecnie pod Paryżem. Kreatywna, ciekawa, o różnorodnych zainteresowaniach, szerokiej wiedzy i doświadczeniach. Dołącz do webinaru i poznaj mnie lepiej 🙂