Identyfikacja wizualna

...to nie tylko logo.

 

Dla niektórych logo to pierwszy krok w budowaniu identyfikacji wizualnej i rozpoczynania własnej firmy.

Dla mnie to coś więcej, niż znak odróżniający Ciebie od konkurencji. Według mnie najważniejsze jest to, żeby przedstawiało prawdziwą tożsamość Twojej marki. To wypadkowa misji, wizji i grupy odbiorców, do której chcesz trafiać i jak ma być przez nich odierana Twoja marka. Zależy mi na tym, żeby było prawdziwie “Twoje” i dawało Ci wolność stosowania w dowolnym miejscu.

Pracę nad logiem rozpoczynam od szczegółowego briefu. Bez kompletu informacji nie siadam do szkiców 🙂

Czy Twoja marka ma już spójny wizerunek w sieci?

Sprawdź co już masz

.

sprawdź

w jakim zakresie mogę Ci pomóc

IDENTYFIKACJA

OLEVMT0

Identyfikacja wizualna marki

Identyfikacja wizualna produktu lub projektu

Identyfikacja wizualna eventu

Sprawdź

Zakres projektu

cennik

logo + koncepcja wizualna marki

Pozwój, że przygotuję coś unikalnego dla Twojej marki

Projektując koncepcję wizualną marki, uzyskasz spójny “look”, który odda jej charakter, osobowość i wartości. Dobrane kolory, typografia i elementy graficzne stworzą prawdziwy efekt wow!

Inwestycja: 5000 zł   | Czas realizacji 3-4 tygodni

1.Logo

  • do 2 propozycji logo
  • 3 warianty układu logo
  • logo w kolorze, achromatyczne i monochromatyczne
  • pliki: wektorowe oraz jpeg i png w wysokiej rozdzielczości

2. Karta stylu Twojej marki, która zawiera:

  • Paleta kolorów marki wraz z ich numerami do druku i użytku w Internecie (cmyk, rgb, hex)
  • Zestaw 2-3 fontów
  • Dwa wzory/tła lub jedna firmowa ilustracja
  • Trzy projekty materiałów marketingowych do druku (np. wizytówka, ulotka, metka, podziękowanie, formularz zwrotu, papier firmowy)
  • Pliki: wektorowe oraz jpeg i png w wysokiej rozdzielczości i do użytku w Internecie

3. Przekazanie majatkowych praw autorskich

4. Przewodnik po identyfikacji wizualnej

logo

+ koncepcja wizualna projektu

Pozwój, że stworzę unikalny wygląd dla Twojego projektu

Tworzysz duży kurs online lub platformę czy sklep internetowy? Zadbaj o spójny wygląd i profesjonalny wygląd jego w sieci.

Inwestycja: od 5500 zł   | Czas realizacji 3-4 tygodni

1.Logo

  • do 2 propozycji logo
  • 3 warianty układu logo
  • logo w kolorze, achromatyczne i monochromatyczne
  • pliki: wektorowe oraz jpeg i png w wysokiej rozdzielczości

2. Karta stylu projektu, która zawiera:

  • Paleta kolorów wraz z ich numerami do druku i użytku w Internecie (cmyk, rgb, hex)
  • Zestaw 2-3 fontów
  • Dwa wzory/tła lub jedna  ilustracja
  • Paczka 10 szablonów do social media do edycji (3 szablony na posty, baner na stronę, cover photo na fanpage, grupę, okładka na Youtube lub inne do wyboru)
  • Pliki: wektorowe oraz jpeg i png w wysokiej rozdzielczości i do użytku w Internecie

3. Przekazanie majatkowych praw autorskich

4. Przewodnik po identyfikacji wizualnej

Potrzebujesz spersonalizowany pakiet?

Odkryj

Jak pracuję

współpraca

Wszystko co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz ze mną współpracować.

Proces tworzenia projektu graficznego w studio RysAnka

Faza kontaktu

e-mail | formularz | telefon

1.Wypełniasz ankietę

Twoje zapytanie i nasza rozmowa/wymiana maili. Omawiamy Twój projekt – piszesz szczegółowo o swoich potrzebach, a ja znajduję najlepsze rozwiązanie i daje ci kilka opcji.

Faza kontaktu

Faza oferty

Warunki współpracy

Przygotowuję dla Ciebie ofertę i warunki współpracy – jeśli się zgadzasz, podpisujemy umowę.

Faza oferty

Zamknięcie formalności

Formalności

Płacisz uzgodnioną zaliczkę i wysyłasz niezbędne materiały do ​​projektu.

Zamknięcie formalności

Faza koncepcyjna

Rozpoczynam pracę nad koncepcję projektu

Tworzę moodboard, przesyłam ci szkice koncepcyjne do zatwierdzenia (jest to prosty rysunek formy sygnetu, połączenia go z logotypem i  sugestią koloru)

Faza koncepcyjna

Zakończenie fazy koncepcyjnej

Zatwerdzenie koncepcji

Wprowadzam poprawki (jeśli są potrzebne) i przesyłam ponownie do zatwierdzenia – zależy mi na wysokim zadowoleniu klienta – ale nie chciałbym, aby cała praca koncepcyjna trwała wiecznie. Dlatego naprawmy maksymalnie 2 poprawki, dobrze?

Zakończenie fazy koncepcyjnej

Faza projektowa

Praca nad projektem

Dopiero po zatwierdzeniu koncepcji przystępuję do ostatecznej pracy nad projketem.

Faza projektowa

Faza końcowa

Wysyłanie gotowego projketu

Przekazuję projekt w uzgodnionym w umowie sposobie i terminie wraz z fakturą do zapłaty

Faza końcowa

Chcesz mieć spójny wizerunek, który przyciągnie Twoich idealnych klientów?

Wypełnij ankietę i umówmy się na rozmowę 

Masz pytanie?

zajrzyj do sekcji pytania i odpowiedzi lub…